بهــزاد شهبــازی از مرکز "راد" دیدن کرد

بازدید سرزده مدیرکل بهزیستی کرمانشاه از مرکز توان‌بخشی، آموزشی و مراقبتی معلولان ذهنی بالای ۱۴ سال "راد"

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: بهزاد شهبازی در نخستین بازدید خود به همراه معاون توان‌بخشی اداره کل بهزیستی استان، از بخش‌های مختلف این مرکز، دیدن کرد.
در حاشیه این بازدید مدیر مرکز نیز به تشریح خدمات این مرکز پرداخت و ظرفیت‌ها و موانع مرکز را به سمع و نظر مدیرکل رساند.
دکتر نیلوفر اختیاری مشکلاتی که مراکز شبانه‌روزی نگهداری با آن روبه‌رو هستند را برای مدیرکل بهزیستی بازگو کرد. شهبازی ضمن آرزوی قبولی طاعات کارکنان این مرکز، از آن‌ها بخاطر تلاش‌های شبانه‌روزی در خدمت به مقیمان مرکز قدردانی کرد.

گفتنی‌است، مرکز راد با ظرفیت 60 معلول و حداکثر توان در حال خدمت‌رسانی به مقیمان است. 23 نفر نیروی این مرکز با تخصص‌های مختلفی شامل: پزشکی، پرستاری، روان‌شناسی، کارشناسی تغذیه، فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، مددکاری، مربیگری هنری و ورزشی و مراقبت در حال خدمت در این مرکز هستند.

برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا اینجا را لمس کنید 

کد خبر 78099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد